Auteur Topic: email van oplichters die cursus vooruit willen betalen  (gelezen 926 keer)

Age AmsterDutch

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
email van oplichters die cursus vooruit willen betalen
« Gepost op: februari 04, 2016, 16:40:00 »
Beste collega docenten, pas op email van deze oplichters die een cursus direct vooruit willen betalen.
zie soortgelijke advertenties http://www.proz.com/forum/scams/258046-language_lessons_smells_fishy.html
Groeten,
Age Akkerman
AmsterDutch

Citaat
==================== email ==================================
Hello,

I and my colleagues will like to register for 4 weeks Dutch Language lessons (intensive course) with you, during our stay in Holland. We are 4 adults (2 men and 2 women) and we are all absolute beginners.

Date: 21st March - 15th April 2016

Please check the availability and get back to me with the total cost.

We are all Australian Nationals and between the ages of 28-43yrs.The names of the participants are as follows:

1)Peter Nelson

2)Raymond Murphy

3)Sarah Crew

4)Janet Spencer

As soon as we confirm the availability and  charge rate,we will issue an advance payment before our arrival.

Waiting to hear from you.

Regards,
Peter Nelson
230 brookhowse,
Catford,London
Se6 3tr
United Kingdom

tvancaspel

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: email van oplichters die cursus vooruit willen betalen
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2016, 17:25:21 »
Ik kreeg die e-mail vandaag en wilde ook net waarschuwen.... Vorig jaar kwam ook iets dergelijks, ze doen niet eens moeite om de tekst te veranderen.
Toen ging ik nog een eind erin mee, maar had al snel door dat het allemaal niet klopte. Ze sturen een cheque en waarschijnlijk annuleren ze op een gegeven moment de geplande lessen en willen ze dat je het geld terugstort. Ik heb dat niet afgewacht, haakte al eerder af. Het geld komt nooit op je rekening, dus trap er niet in!

DLC

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 04, 2016, 18:38:56 »
Bedankt voor het posten van dit bericht. Dutch Language Centre heeft deze mail ook ontvangen, maar gelukkig nog geen contact gelegd met de aanvrager. We zullen deze afzender blokkeren en in de toekomst alert blijven op mogelijk fake aanmeldingen voor taaltrainingen.

Ad Appel

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
    • Ad Appel Taaltrainingen
« Reactie #3 Gepost op: februari 05, 2016, 07:57:57 »
Ook wij kregen weer de eer ...
Ad Appel Taaltrainingen